Merk dat je voelt

Ons merkenplan

Het is even slim als eenvoudig: met onze aanpak kom je snel tot de essentie. Het wordt helder wat je in de wereld wilt zetten. Wij zorgen vervolgens dat je daarvoor de tools in handen krijgt.

Waar zit je probleem?

Voor we bouwen kijken we naar je merkfundament. Is het in balans? Kan het een stevig merk dragen? Waar zit je probleem? Daarin trekken we doelgericht, zorgvuldig en samen op. In een of twee workshops onderzoeken we wat je merk nodig heeft om (weer) het beste uit zichzelf te halen. We kijken naar de context; waar opereer je, waar liggen kansen? Naar je purpose: wie ben je, wat wil je in de wereld zetten en waarom doet dat ertoe? Naar je merkstrategie: welke rol speelt je merk in het realiseren van je bedrijfsdoelen? Naar je bedrijfscultuur. Wat is je persoonlijkheid en welke waarden streef je na? En naar je design. Welke uitingen zijn er? Passen ze bij wat je wil overdragen? Waar kan en moet het beter? Zo maken we samen een eerste analyse.

Dat doen we graag offline, maar met evenveel plezier met behulp van videobellen en met de fantastische tool Miro, geknipt voor grenzeloos samenwerken.

We helpen je bij het formuleren van een doorleefd, geloofwaardig en aanstekelijk merkverhaal. Een verhaal dat de juiste mensen raakt, buiten, maar zeker ook ín je organisatie. Vervolgens leveren we maatwerk.

Maatwerk

Afhankelijk van wat je nodig hebt werken we door aan wat aandacht behoeft. We brengen de verbeterpunten nog beter in kaart en samen bouwen we planmatig aan een merk waarbij de binnen- en buitenkant elkaar versterken. Een aantrekkelijk, aanstekelijk en geloofwaardig geheel dat niet meer dan één oogopslag nodig heeft.

Jij bepaalt hoe ver we gaan

Alleen analyse en ontwerp; implementatie; organisatieontwikkeling, teambuilding…Met een groot (internationaal) partnernetwerk kunnen we voorzien in alles dat je merk tot (be-)leven wekt (nou vooruit, bijna dan; we oefenen nog in het loslaten van onze natuurlijke bescheidenheid…).

We zijn niet van over de schutting

We zijn van co-creëren. We houden van interactief en intensief samenwerken. Jij weet wat je wil en wij denken vanuit onze expertise mee over hoe je dat kunt realiseren. Waarschuwing: we zetten je regelmatig aan het werk! (En nee, we doen niets aan ons tarief).

If no one hates it,
no one really loves it.

Jessica Walsh

Het begint met drie vragen

Het klinkt zo onschuldig: wie ben je, wat doe je en waarom doet dat ertoe? We nodigen je uit om hierover na te denken. Spoiler alert – het is niet makkelijk! We helpen je graag om je ideeën aan te scherpen. Zodat iedereen weet hoe uniek je bent.

Kennismaken? Bel voor een gesprek!

  • KvK-nr. 59954280
  • BTW-nr. NL001693881B52
  • Brainy Branding © 2021