Dat merk je echt

Ons merkenplan

Het is even slim als eenvoudig: met onze aanpak kom je in vijf stappen tot de essentie. Het wordt helder wat je in de wereld wilt zetten. Wij zorgen dat je daarvoor de tools in handen krijgt.

Het U-brandmodel*

Onze aanpak volgt een flexibel maar beproefd stramien. Daarin trekken we doelgericht, zorgvuldig en samen op. In een aantal workshops onderzoeken we wat je merk nodig heeft om (weer) het beste uit zichzelf te halen. We helpen je bij het formuleren van een doorleefd, geloofwaardig en aanstekelijk verhaal. Een verhaal dat de juiste mensen raakt, buiten, maar zeker ook ín je organisatie. Dat vertalen we in uitingen die je merk versterken.

Een andere route

Jarenlang hebben we logo’s en huisstijlen ontworpen volgens een vast patroon: klantcontact – briefing – schetsfase – uitwerking. Iedereen blij. En toch knaagde er iets. Omdat er iets ontbrak. We waren daarbij vooral gericht op de buitenkant. Natuurlijk hielden we rekening met de uitstraling die de opdrachtgever voor ogen had. Maar was dat in alle gevallen de beste oplossing? Neu. Hebben we dan slechte dingen gemaakt? Nee hoor. Maar we gaan het wel een beetje anders doen. Voorheen volgden we de snel-maar-oppvlakkig-route. Nu nemen we dus de route van het Brainy Branding U-brandmodel.

Ook een slim merk? Maak nu een afspraak!

Brainy Branding U-Brandmodel

* We zijn geïnspireerd door Theory U van Otto Scharmer

Waarom kiezen voor Brainy Branding?

  • We kijken samen naar inhoud, vorm en gedrag
  • Je krijgt een aanpak die past bij jouw situatie
  • Gedurende het proces kun je steeds bijsturen

Every interaction,
in any form,
is branding.

Seth Godin
  • KvK-nr. 59954280
  • BTW-nr. NL001693881B52
  • Brainy Branding © 2020