Dat merk je echt

Je merk is niet het logo

Branding. Wat is het eigenlijk? De beste quote is misschien wel van Marty Neumeier: “Your brand is not what you say it is, it’s what they say it is”.

Het komt in verschillende vormen tot uiting: als logo, website, je posts op social media, als pay-off en je producten (en de kwaliteit ervan). Maar bijvoorbeeld ook de organisatiecultuur en de bedrijfsfilosofie. Een merk is voor een bedrijf vergelijkbaar met de reputatie van een persoon. Het heeft dus veel te maken met je waarden en je gedrag. Een goed merk zit dus niet op je huid, maar net eronder.

Ook een merk dat onder de huid zit?

Buitenkant + binnenkant

Brainy Branding wil de buitenkant verbinden met de binnenkant. B – B, snap je? We willen een merk neerzetten dat een vliegwiel kan worden voor jarenlang succes. Doordat je klanten zich aangetrokken voelen tot je merk. En zich gezien voelen als mensen, in plaats van als middel voor je sales targets. Is zakelijk succes dan niet meer belangrijk? Natuurlijk wel! We zetten daarbij alleen in op de lange termijn en klanten en medewerkers als ‘human capital’. Pas als iedereen is aangehaakt, kun je een echt betekenisvol merk hebben. 

1) Who are you?
2) What do you do?
3) Why does it matter?

Marty Neumeier

Het begint met drie vragen

Het klinkt zo onschuldig: wie ben je, wat doe je en waarom doet dat ertoe? We nodigen je uit om hierover na te denken. Spoiler alert – het is niet makkelijk! We helpen je graag om je ideeën aan te scherpen. Zodat iedereen weet hoe uniek je bent.

Kennismaken?
Bel voor een afspraak!

  • KvK-nr. 59954280
  • BTW-nr. NL001693881B52
  • Brainy Branding © 2020