Merk dat je voelt

Het team

Wij zijn de mensen achter Brainy Branding. Met ons nabije netwerk vormen we een multidiscliplair team, dat je het beste biedt op het gebied van marketing, ontwerp en de psychologie van veranderen. We nemen je mee. Met onze ervaring én de energie van jonge honden. Weg van de waan van de dag en de oppervlakkige oplossingen. Maar wel met de nodige speelsheid en luchtigheid.

Kennismaken?
Bel voor een afspraak!

Doorgewinterde watjes.
Gecertificeerde merkstrategen.

Frank Goijarts

Concept | gedrag | out of the box

Gericht op samen, creatief, gevoel voor taal, en speels (op het irritante af). Frank is van concept, tekst en heeft als psycholoog kijk op de rol van houding en gedrag.

Het moet ergens over gaan. En het gaat vaak pas ergens over als je even los bent geweest van wie of waar je was. Luisteren, kijken, rafelen, spelen, en dan kleien tot iets nieuws dat blinkt en voelt alsof het altijd al van jou was.

Als organisatiepsycholoog ziet hij veel medewerkers die zich weinig verbonden voelen met hun werk. Er is veel te weinig aandacht voor het doorvertellen en vertalen van visie en strategie naar iets dat écht waarde heeft voor medewerkers. Duurzaam verbinden met waar je merk voor staat, dat zou de norm moeten zijn. Een mooi merk kan die rol vervullen; een baken van rust, een bron van zelfsturing en focus op gedrag dat er werkelijk toe doet.

Frank ervaart graag balans tussen ratio en gevoel en daagt graag zijn linker- én zijn rechterhersenhelft uit. Naast zijn werk voor Brainy Branding werkt hij als partner bij Forzes, een adviesbureau dat zich richt op organisatieverandering.

Over Level C

Frank Goijarts en Jolande van Straaten zijn gecertificeerd als merkspecialist en merkstrateeg door Level C van Marty Neumeier en Andy Starr. Marty is de auteur van The Brand Gap, dat met zo’n 23 miljoen lezers hét boek is op het gebied van branding.

Jolande van Straaten

Denkt fijn mee en prettig tegen

Creatief. Oeverloos nieuwsgierig. Staat nooit uit. Vindt overal inspiratie. Heeft een klein hartje én een enorme liefde voor alle dingen die het leven bijzonder maken.

Haar basisschoolleraren noemden haar steevast ‘vrijpostig’. Zelf had ze op geen en-ke-le manier last van deze kwalificatie; het woord ‘vrij’ zat erin. Ha, dat klonk goed! Eigenlijk was het vooral passie, die een wat wonderlijke, onaangepaste weg naar buiten zocht. 

Die passie is nooit verdwenen. Jolande verlegt haar grenzen permanent. Wat begon met grafisch ontwerpen en het schrijven van tekst, bewoog zich onontkoombaar naar het slim meedenken en aanscherpen van de merkbeleving voor opdrachtgevers. Nergens anders in het creatieve vak is de essentie van een organisatie beter merkbaar (woordspeling!) dan rond branddesign. En juist daar gaat het zo vaak mis. De ultieme uitdaging dus! 

Jolande ontfutselt je échte verhaal. Brengt het terug naar de essentie, legt de puzzel en brengt je boodschap daarmee op een hoger niveau. Mooi, met oog voor resultaat en met een vrolijk makende ondertoon. Meedenken en voortdurend verbeteren zitten in haar DNA. In 2006 werd ze zelfstandig ontwerper en nog steeds werkt ze met plezier in en aan haar bureau Dai Dai Design.

Ons netwerk

Met ons beider ervaring kunnen en durven we natuurlijk bijna alles als het gaat om advies en ontwerp rondom je merk (kijk, dat komt er eigenlijk best overtuigend uit). Tegelijkertijd leren en werken we graag samen met andere professionals waar we goede ervaringen mee hebben. Alfabetisch:

AM Kwadraat

Annelies Meijers
Systemisch werk en organisatie-opstellingen: kijken naar de onderstroom in je team. Wat draagt je en wat draag je mee uit je verleden dat je belemmert? Annelies weet het onzichtbare zichtbaar te maken.

Fixvision

Visuele verhalenvertellers
Videoproducties, livestreams, animaties en innovatieve educatieve concepten. Bijdetijds, professioneel, toegankelijk, slim, binnen budget, met hier en daar een twist. Ze gaan above & beyond voor de beste producties.

Forzes

Krachtig veranderwerk
Experts met indrukwekkend trackrecord op het gebied van organisatieontwikkeling en -verandering, (team-)coaching, en leiderschapsontwikkeling.

Kusters Fotografie

Hubaer Kusters
Ervaren en getalenteerd fotograaf, gespecialiseerd in product- en sfeerfotografie. En met oog voor iedere pixel, want zoals hij zelf zegt: goed in beeld is beter bekeken!

Level C

Internationaal netwerk

Onze wereldwijde familie van zo’n 300 merkspecialisten. Level C is het enige professionele programma op dit gebied ter wereld, gegeven door dé expert in branding Marty Neumeier en Andy Starr.

Webatleten

Jeroen Kloppenburg
Ontwikkelt websites, digitale leeromgevingen en webshops. Zet zijn tanden graag in uitdagende klussen. Altijd met oog op het optimaliseren, structureren en vereenvoudigen.
It’s through mistakes
that you actually can grow.
You have to get bad
in order to get good.

– Paula Scher

  • KvK-nr. 59954280
  • BTW-nr. NL001693881B52
  • Brainy Branding © 2021