Waar en waarin zit je ontwikkeling of groei? Hoe realiseer je die en welke rol speelt merkontwikkeling? Welke klanten heb je, welke zijn je trouw en waarom? En welke wil je hebben en van welke wil je af?
Frank en Jolande zijn beiden gecertificeerd als merkspecialist en merkstrateeg door Marty Neumeier. Marty is bekend om zijn boek The Brand Gap en wereldwijde autoriteit op het gebied van branding. Hij werkte in Silicon Valley met klanten als Adobe, Apple, HP en Microsoft. Met zijn compagnon Andy Starr is hij Level C gestart; het meest visionaire onderwijsprogramma voor merkenbouwers ter wereld.
We kijken naar het volgende:
Dit is een combinatie van de workshops merkessentie en positionering. We kijken naar het volgende:
Deze workshop is ook te combineren met onze workshops op het gebied van cultuur. We kijken dan ook naar de ‘brand personality’, de tone of voice (sorry, we proberen dit echt in het Nederlands te schrijven) en de doorvertaling van je merkwaarden naar gedrag.
Waarden zeggen iets over de manier waarop je je werk doet. Door dik en dun. Je maakt er desnoods ruzie over. Merkwaarden zijn meer dan een hoekje op je website. Zet je ze goed in, dan zijn het goudklompjes voor je merk.
Kan je merk wel een verjongingskuurtje gebruiken? We nemen je merkuitingen grondig onder de loep. Met vitamine BB kun je er voorlopig weer tegenaan. Let op: het kán een beetje prikken.
Brainy Branding ©